#89160: "Can't put my red kanagroo in a four size enclosure with flock ability with pygmy hippo and zebra?? "
O czym jest to zgłoszenie?
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Sprawdź, czy istnieje już zgłoszenie na ten sam temat
Jeśli tak, ZAGŁOSUJ na to zgłoszenie. Zgłoszenia z największą liczbą głosów mają najwyższy PRIORYTET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Szczegółowy opis
-
• Proszę skopiować i wkleić treść błędu wyświetloną na ekranie, o ile jakaś się pojawia.
glossary says can have more than one flock per enclosure??
-
• Proszę opisać co chciałeś zrobić, co zrobiłeś i co się stało
no
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v113
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
glossary says can have more than one flock per enclosure??
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v113
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
glossary says can have more than one flock per enclosure??
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v113
-
• Co wyświetlało się na ekranie kiedy zostałeś zablokowany (Pusty ekran? Część interfejsu gry? Komunikat o błędzie?)
glossary says can have more than one flock per enclosure??
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v113
-
• Która z zasad gry nie była przestrzegana w adaptacji BGA
glossary says can have more than one flock per enclosure??
-
• Czy naruszenie zasad gry jest widoczne w powtórce rozgrywki? Jeżeli tak, to w ruchu o jakim numerze?
no
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v113
-
• Jaką akcję w grze chciałeś wykonać?
glossary says can have more than one flock per enclosure??
-
• Co starasz się zrobić by uruchomić tę akcję w grze?
no
-
• Co się stało kiedy próbowałeś to zrobić (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v113
-
• W którym momencie gry pojawił się problem (jakie było aktualne polecenie w grze)?
glossary says can have more than one flock per enclosure??
-
• Co się stało kiedy próbowałeś wykonać akcję w grze (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
no
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v113
-
• Proszę opisać problem z wyświetlaniem. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
glossary says can have more than one flock per enclosure??
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v113
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
glossary says can have more than one flock per enclosure??
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v113
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
glossary says can have more than one flock per enclosure??
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v113
Historia zgłoszeń
"You can play a flock animal without flipping an enclosure to the occupied side if you already have 1 other herbivore in your zoo that requires at least the same size enclosure or larger."
The herbivores you have do not require size 4 enclosure (they require 2), therefore you cannot use Flocking 4. You would need an herbivore of size 4 or size 5.
It does not matter if you flipped a size 4 enclosure when you PLAYED your herbivores. All that matters is the text of the Flock rule, which is "do you have an Herbivore of at least size 4" in this case.
It feels a bit odd to think this way, but it is certainly how the rules work, discussed on BoardGameGeek etc.
put a 4+ herbivore in there
can now add a 2/3/4+ flocking animal - yay
4+ enclosure
put a 2+ herbivore in there
can not add a 3+/4+ flocking animal - boo
I really don't like this rule/design/decision - but agree that this is how the game is ruled/played.
Dodaj coś do tego zgłoszenia
- Kolejne ID stołu / ID ruchu
- Czy F5 rozwiązało problem?
- Czy problem zdarzył się kilka razy? Za każdym razem? Losowo?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
