#8450: "Discarded goods without overflowing boats"
O czym jest to zgłoszenie?
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Sprawdź, czy istnieje już zgłoszenie na ten sam temat
Jeśli tak, ZAGŁOSUJ na to zgłoszenie. Zgłoszenia z największą liczbą głosów mają najwyższy PRIORYTET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Szczegółowy opis
-
• Proszę skopiować i wkleić treść błędu wyświetloną na ekranie, o ile jakaś się pojawia.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• Proszę opisać co chciałeś zrobić, co zrobiłeś i co się stało
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v61
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v61
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v61
-
• Co wyświetlało się na ekranie kiedy zostałeś zablokowany (Pusty ekran? Część interfejsu gry? Komunikat o błędzie?)
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v61
-
• Która z zasad gry nie była przestrzegana w adaptacji BGA
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• Czy naruszenie zasad gry jest widoczne w powtórce rozgrywki? Jeżeli tak, to w ruchu o jakim numerze?
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v61
-
• Jaką akcję w grze chciałeś wykonać?
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• Co starasz się zrobić by uruchomić tę akcję w grze?
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
-
• Co się stało kiedy próbowałeś to zrobić (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v61
-
• W którym momencie gry pojawił się problem (jakie było aktualne polecenie w grze)?
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• Co się stało kiedy próbowałeś wykonać akcję w grze (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v61
-
• Proszę opisać problem z wyświetlaniem. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v61
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v61
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v61
Historia zgłoszeń
Can I “toss my resources overboard”?
No, I am not allowed to get rid of my resources except if, when collecting resources, all my boats, included those I have bought during the game, are full. In this case, I can discard them (put the resources back in the stock) in order to make room to the new resources I have just collected. _The number of old resources I discard in this case equals the number of new resources I collect, so that, at the end of the Collecting action, all my boats are still full_.
Step 0: initial situation with unwanted furs (i.imgur.com/PBRn6Rl.png)
Step 1: harvest meat; original cargo is still on the boat (i.imgur.com/uHvm1z3.png)
Step 2: click one of the new meat; original cargo is now clickable (i.imgur.com/yG8SqV6.png)
Step 3: click that cargo right off the boat; you've now ditched unwanted cargo despite it being against the rules (i.imgur.com/l9gnjbe.png))
Dodaj coś do tego zgłoszenia
- Kolejne ID stołu / ID ruchu
- Czy F5 rozwiązało problem?
- Czy problem zdarzył się kilka razy? Za każdym razem? Losowo?
- Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
