#75731: "Acid attack with clown costume"
O czym jest to zgłoszenie?
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Sprawdź, czy istnieje już zgłoszenie na ten sam temat
Jeśli tak, ZAGŁOSUJ na to zgłoszenie. Zgłoszenia z największą liczbą głosów mają najwyższy PRIORYTET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Szczegółowy opis
-
• Proszę skopiować i wkleić treść błędu wyświetloną na ekranie, o ile jakaś się pojawia.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Proszę opisać co chciałeś zrobić, co zrobiłeś i co się stało
second to the last turn of the game
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v107
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
second to the last turn of the game
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v107
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v107
-
• Co wyświetlało się na ekranie kiedy zostałeś zablokowany (Pusty ekran? Część interfejsu gry? Komunikat o błędzie?)
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v107
-
• Która z zasad gry nie była przestrzegana w adaptacji BGA
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Czy naruszenie zasad gry jest widoczne w powtórce rozgrywki? Jeżeli tak, to w ruchu o jakim numerze?
second to the last turn of the game
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v107
-
• Jaką akcję w grze chciałeś wykonać?
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Co starasz się zrobić by uruchomić tę akcję w grze?
second to the last turn of the game
-
• Co się stało kiedy próbowałeś to zrobić (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v107
-
• W którym momencie gry pojawił się problem (jakie było aktualne polecenie w grze)?
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Co się stało kiedy próbowałeś wykonać akcję w grze (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
second to the last turn of the game
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v107
-
• Proszę opisać problem z wyświetlaniem. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v107
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
second to the last turn of the game
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v107
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v107
Historia zgłoszeń
boardgamearena.com/bug?id=57635 and
boardgamearena.com/bug?id=53082
A player using Clown will resolve the dice twice: once when the dice show all six possible faces, and then again after resetting the dice to the player's choice. The issue is, other cards like Acid Attack and Witch, do they act on the first resolution or the second?
My view is, other cards should generally act after the second resolution. In other words, I think that if you've got five of the faces but not claw, Acid Attack should not help you to activate Clown. And I also think that Witch shouldn't be able to be used to frustrate Clown (i.e. another player shouldn't be able to use Witch after the first resolution, only after the second resolution).
Note that this is a big difference between Clown and Complete Destruction. With Clown there are two resolutions of the dice; with Complete Destruction only one.
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Dodaj coś do tego zgłoszenia
- Kolejne ID stołu / ID ruchu
- Czy F5 rozwiązało problem?
- Czy problem zdarzył się kilka razy? Za każdym razem? Losowo?
- Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
