#71712: "misère non aignalée"
O czym jest to zgłoszenie?
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Sprawdź, czy istnieje już zgłoszenie na ten sam temat
Jeśli tak, ZAGŁOSUJ na to zgłoszenie. Zgłoszenia z największą liczbą głosów mają najwyższy PRIORYTET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Szczegółowy opis
-
• Proszę skopiować i wkleić treść błędu wyświetloną na ekranie, o ile jakaś się pojawia.
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. -
• Proszę opisać co chciałeś zrobić, co zrobiłeś i co się stało
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v105
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. -
• Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v105
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. • Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v105
-
• Co wyświetlało się na ekranie kiedy zostałeś zablokowany (Pusty ekran? Część interfejsu gry? Komunikat o błędzie?)
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. • Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v105
-
• Która z zasad gry nie była przestrzegana w adaptacji BGA
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. -
• Czy naruszenie zasad gry jest widoczne w powtórce rozgrywki? Jeżeli tak, to w ruchu o jakim numerze?
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v105
-
• Jaką akcję w grze chciałeś wykonać?
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. -
• Co starasz się zrobić by uruchomić tę akcję w grze?
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
-
• Co się stało kiedy próbowałeś to zrobić (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v105
-
• W którym momencie gry pojawił się problem (jakie było aktualne polecenie w grze)?
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. -
• Co się stało kiedy próbowałeś wykonać akcję w grze (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v105
-
• Proszę opisać problem z wyświetlaniem. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. • Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v105
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. -
• Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v105
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. • Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v105
Historia zgłoszeń
Merci pour ce rapport détaillé. Dans cette implémentation, une misère d'Honneurs correspond à ni tête, ni bout, donc effectivement vous ne pouviez pas déclarer.
D'autres versions du Tarot donnent des règles différentes dont celle que vous avez décrite ici (misère de Tête = pas de tête uniquement), mais, étant donné que les misères ne font plus partie des règles FFT, il a fallu trancher.
Je précise également le cas échéant (je ne suis pas allé voir si c'était le cas ici) qu'aucune misère ne peut être déclarée lors d'une manche Goulash.
Belles parties !
Wood
Dodaj coś do tego zgłoszenia
- Kolejne ID stołu / ID ruchu
- Czy F5 rozwiązało problem?
- Czy problem zdarzył się kilka razy? Za każdym razem? Losowo?
- Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
