#6779: "He have no card but flies to the planet !"
O czym jest to zgłoszenie?
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Sprawdź, czy istnieje już zgłoszenie na ten sam temat
Jeśli tak, ZAGŁOSUJ na to zgłoszenie. Zgłoszenia z największą liczbą głosów mają najwyższy PRIORYTET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Szczegółowy opis
-
• Proszę skopiować i wkleić treść błędu wyświetloną na ekranie, o ile jakaś się pojawia.
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post -
• Proszę opisać co chciałeś zrobić, co zrobiłeś i co się stało
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v56
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post -
• Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v56
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post • Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v56
-
• Co wyświetlało się na ekranie kiedy zostałeś zablokowany (Pusty ekran? Część interfejsu gry? Komunikat o błędzie?)
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post • Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v56
-
• Która z zasad gry nie była przestrzegana w adaptacji BGA
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post -
• Czy naruszenie zasad gry jest widoczne w powtórce rozgrywki? Jeżeli tak, to w ruchu o jakim numerze?
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v56
-
• Jaką akcję w grze chciałeś wykonać?
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post -
• Co starasz się zrobić by uruchomić tę akcję w grze?
-
• Co się stało kiedy próbowałeś to zrobić (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v56
-
• W którym momencie gry pojawił się problem (jakie było aktualne polecenie w grze)?
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post -
• Co się stało kiedy próbowałeś wykonać akcję w grze (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v56
-
• Proszę opisać problem z wyświetlaniem. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post • Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v56
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post -
• Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v56
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post • Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v56
Historia zgłoszeń
used card won't abandon immediately, it can be used the second time!
You can fly to an adjacent planet without using a card, it's in the rules and in the turn reference at the bottom of the page. So no bug here, since in move 10 El Raton flies to an adjacent planet. Note the different wording: you can *fly* without using a card, but only to an adjacent planet (including from the first to the last, see explanation in the turn reference in "how to play" section), or you can *jump* to any planet, but you have to use a card for this.
As for the other bug you mention:
- please don't mix different bugs in the same bug report. We must be able to close the bug report if it has been solved or if it's not a bug, and when players vote to confirm a bug, we need to know which bug they confirm.
- I'm not sure I understand, do you mean that when you used a card to make an action, it was not discarded, and you could use it for your second action? Which turn did this happen? I didn't see anything like that in the 20 first moves of this game.
I'll close this bug report, if the 2nd bug you mention is not related to the first and is really a bug, please open another bug report with the number of the table and the number of the move.
Regards
Dodaj coś do tego zgłoszenia
- Kolejne ID stołu / ID ruchu
- Czy F5 rozwiązało problem?
- Czy problem zdarzył się kilka razy? Za każdym razem? Losowo?
- Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
