#63238: "The Organizer"
O czym jest to zgłoszenie?
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Sprawdź, czy istnieje już zgłoszenie na ten sam temat
Jeśli tak, ZAGŁOSUJ na to zgłoszenie. Zgłoszenia z największą liczbą głosów mają najwyższy PRIORYTET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Szczegółowy opis
-
• Proszę skopiować i wkleić treść błędu wyświetloną na ekranie, o ile jakaś się pojawia.
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
-
• Proszę opisać co chciałeś zrobić, co zrobiłeś i co się stało
I chose a Refugee with draw value 0 and....got nothing.
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v100
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
-
• Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
I chose a Refugee with draw value 0 and....got nothing.
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v100
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v100
-
• Co wyświetlało się na ekranie kiedy zostałeś zablokowany (Pusty ekran? Część interfejsu gry? Komunikat o błędzie?)
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v100
-
• Która z zasad gry nie była przestrzegana w adaptacji BGA
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
-
• Czy naruszenie zasad gry jest widoczne w powtórce rozgrywki? Jeżeli tak, to w ruchu o jakim numerze?
I chose a Refugee with draw value 0 and....got nothing.
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v100
-
• Jaką akcję w grze chciałeś wykonać?
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
-
• Co starasz się zrobić by uruchomić tę akcję w grze?
I chose a Refugee with draw value 0 and....got nothing.
-
• Co się stało kiedy próbowałeś to zrobić (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
As a follow up suggestion, I think if it would give you nothing, there should be some warning in place to say you're about to do something with the value of 0, are you really sure?
I'm not sure if straight up stopping is the right answer, as there may be times when you want to do a naught action just to get rid of a card, idk • Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v100
-
• W którym momencie gry pojawił się problem (jakie było aktualne polecenie w grze)?
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
-
• Co się stało kiedy próbowałeś wykonać akcję w grze (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
I chose a Refugee with draw value 0 and....got nothing.
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v100
-
• Proszę opisać problem z wyświetlaniem. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v100
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
-
• Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
I chose a Refugee with draw value 0 and....got nothing.
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v100
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v100
Historia zgłoszeń
Dodaj coś do tego zgłoszenia
- Kolejne ID stołu / ID ruchu
- Czy F5 rozwiązało problem?
- Czy problem zdarzył się kilka razy? Za każdym razem? Losowo?
- Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
