#56026: "Freeze Time didn't work on the turn I bought it"
O czym jest to zgłoszenie?
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Sprawdź, czy istnieje już zgłoszenie na ten sam temat
Jeśli tak, ZAGŁOSUJ na to zgłoszenie. Zgłoszenia z największą liczbą głosów mają najwyższy PRIORYTET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Szczegółowy opis
-
• Proszę skopiować i wkleić treść błędu wyświetloną na ekranie, o ile jakaś się pojawia.
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn -
• Proszę opisać co chciałeś zrobić, co zrobiłeś i co się stało
Yes, visible, Move 71
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v96
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn -
• Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
Yes, visible, Move 71
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v96
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn • Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v96
-
• Co wyświetlało się na ekranie kiedy zostałeś zablokowany (Pusty ekran? Część interfejsu gry? Komunikat o błędzie?)
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn • Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v96
-
• Która z zasad gry nie była przestrzegana w adaptacji BGA
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn -
• Czy naruszenie zasad gry jest widoczne w powtórce rozgrywki? Jeżeli tak, to w ruchu o jakim numerze?
Yes, visible, Move 71
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v96
-
• Jaką akcję w grze chciałeś wykonać?
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn -
• Co starasz się zrobić by uruchomić tę akcję w grze?
Yes, visible, Move 71
-
• Co się stało kiedy próbowałeś to zrobić (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v96
-
• W którym momencie gry pojawił się problem (jakie było aktualne polecenie w grze)?
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn -
• Co się stało kiedy próbowałeś wykonać akcję w grze (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
Yes, visible, Move 71
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v96
-
• Proszę opisać problem z wyświetlaniem. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn • Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v96
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn -
• Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
Yes, visible, Move 71
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v96
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn • Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v96
Historia zgłoszeń
Happened here to me on this Arena turn-based table, I also rolled 111 then converted a Cultist into energy and bought it and nada....
I've seen multiple cases where it worked properly otherwise so I'm not sure why it didn't work when I tried...is it related to the Cultist energy conversion?
Happened here during Arena.... when will this be fixed? It's been almost a year hasn't it?
Turn 149
Now, this is sligthly different, as I took the Wicked Tile Fluxling and copied Time Freeze(m,so could be the same case for power card Mimic). Ofcourse Fluxling activates in an earlier phase during resolving, while Mimic only does after in the Buying phase.
"This might be a technicality in the rules where freeze time only activates at the time you resolve 111. Since you would have already resolved 111 before you bought the card, you might just have to wait until your next turn before you can use it."
If it's a technicality, then it doesn't come from a strict reading of the card itself. For some reason, I can't copy the text from the card in the game, so I can't paste it here, but it begins with "On a turn where you score 1 1 1...", and has no further stipulation. So, the reasonable thing to do would be to check at end of turn whether the 1-1-1 condition holds, and trigger the extra turn accordingly.
- Sunken Temple (acts as a temparary evolution, not a permanent one).
- Electric Carrot (never lets opponents choose to give energy instead of losing an extra heart).
- Unstable DNA (lets player using card exchange for any card, not just one that's owned by the player they were smashed by).
I know this is the wrong thread for these, but there have been reports about these for a while and nothing has been done about them yet. Thank you!
Dodaj coś do tego zgłoszenia
- Kolejne ID stołu / ID ruchu
- Czy F5 rozwiązało problem?
- Czy problem zdarzył się kilka razy? Za każdym razem? Losowo?
- Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
