#51902: "Witch(costume)'s effect is resolved before Cheerleader(costume)"
O czym jest to zgłoszenie?
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Sprawdź, czy istnieje już zgłoszenie na ten sam temat
Jeśli tak, ZAGŁOSUJ na to zgłoszenie. Zgłoszenia z największą liczbą głosów mają najwyższy PRIORYTET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Szczegółowy opis
-
• Proszę skopiować i wkleić treść błędu wyświetloną na ekranie, o ile jakaś się pojawia.
When the Cheerleader adds a claw, it does not trigger the Witch's ability the witch's ability is only triggered when the player rolls a claw in the classic way, and only after resolving the Witch's effect, the Cheerleader's effect comes into action.
I do realize there is no official ruling on sequence of actions, but I assume that resolving Cheerleader first and only after that Witch is to be the logical approach. -
• Proszę opisać co chciałeś zrobić, co zrobiłeś i co się stało
#42
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v90
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
When the Cheerleader adds a claw, it does not trigger the Witch's ability the witch's ability is only triggered when the player rolls a claw in the classic way, and only after resolving the Witch's effect, the Cheerleader's effect comes into action.
I do realize there is no official ruling on sequence of actions, but I assume that resolving Cheerleader first and only after that Witch is to be the logical approach. -
• Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
#42
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v90
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
When the Cheerleader adds a claw, it does not trigger the Witch's ability the witch's ability is only triggered when the player rolls a claw in the classic way, and only after resolving the Witch's effect, the Cheerleader's effect comes into action.
I do realize there is no official ruling on sequence of actions, but I assume that resolving Cheerleader first and only after that Witch is to be the logical approach. • Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v90
-
• Co wyświetlało się na ekranie kiedy zostałeś zablokowany (Pusty ekran? Część interfejsu gry? Komunikat o błędzie?)
When the Cheerleader adds a claw, it does not trigger the Witch's ability the witch's ability is only triggered when the player rolls a claw in the classic way, and only after resolving the Witch's effect, the Cheerleader's effect comes into action.
I do realize there is no official ruling on sequence of actions, but I assume that resolving Cheerleader first and only after that Witch is to be the logical approach. • Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v90
-
• Która z zasad gry nie była przestrzegana w adaptacji BGA
When the Cheerleader adds a claw, it does not trigger the Witch's ability the witch's ability is only triggered when the player rolls a claw in the classic way, and only after resolving the Witch's effect, the Cheerleader's effect comes into action.
I do realize there is no official ruling on sequence of actions, but I assume that resolving Cheerleader first and only after that Witch is to be the logical approach. -
• Czy naruszenie zasad gry jest widoczne w powtórce rozgrywki? Jeżeli tak, to w ruchu o jakim numerze?
#42
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v90
-
• Jaką akcję w grze chciałeś wykonać?
When the Cheerleader adds a claw, it does not trigger the Witch's ability the witch's ability is only triggered when the player rolls a claw in the classic way, and only after resolving the Witch's effect, the Cheerleader's effect comes into action.
I do realize there is no official ruling on sequence of actions, but I assume that resolving Cheerleader first and only after that Witch is to be the logical approach. -
• Co starasz się zrobić by uruchomić tę akcję w grze?
#42
-
• Co się stało kiedy próbowałeś to zrobić (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v90
-
• W którym momencie gry pojawił się problem (jakie było aktualne polecenie w grze)?
When the Cheerleader adds a claw, it does not trigger the Witch's ability the witch's ability is only triggered when the player rolls a claw in the classic way, and only after resolving the Witch's effect, the Cheerleader's effect comes into action.
I do realize there is no official ruling on sequence of actions, but I assume that resolving Cheerleader first and only after that Witch is to be the logical approach. -
• Co się stało kiedy próbowałeś wykonać akcję w grze (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
#42
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v90
-
• Proszę opisać problem z wyświetlaniem. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
When the Cheerleader adds a claw, it does not trigger the Witch's ability the witch's ability is only triggered when the player rolls a claw in the classic way, and only after resolving the Witch's effect, the Cheerleader's effect comes into action.
I do realize there is no official ruling on sequence of actions, but I assume that resolving Cheerleader first and only after that Witch is to be the logical approach. • Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v90
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
When the Cheerleader adds a claw, it does not trigger the Witch's ability the witch's ability is only triggered when the player rolls a claw in the classic way, and only after resolving the Witch's effect, the Cheerleader's effect comes into action.
I do realize there is no official ruling on sequence of actions, but I assume that resolving Cheerleader first and only after that Witch is to be the logical approach. -
• Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
#42
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v90
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
When the Cheerleader adds a claw, it does not trigger the Witch's ability the witch's ability is only triggered when the player rolls a claw in the classic way, and only after resolving the Witch's effect, the Cheerleader's effect comes into action.
I do realize there is no official ruling on sequence of actions, but I assume that resolving Cheerleader first and only after that Witch is to be the logical approach. • Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v90
Historia zgłoszeń
Dodaj coś do tego zgłoszenia
- Kolejne ID stołu / ID ruchu
- Czy F5 rozwiązało problem?
- Czy problem zdarzył się kilka razy? Za każdym razem? Losowo?
- Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
