#47030: "Multiples retours"
O czym jest to zgłoszenie?
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Sprawdź, czy istnieje już zgłoszenie na ten sam temat
Jeśli tak, ZAGŁOSUJ na to zgłoszenie. Zgłoszenia z największą liczbą głosów mają najwyższy PRIORYTET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Szczegółowy opis
-
• Proszę skopiować i wkleić treść błędu wyświetloną na ekranie, o ile jakaś się pojawia.
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. -
• Proszę opisać co chciałeś zrobić, co zrobiłeś i co się stało
-
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v92
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. -
• Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
-
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v92
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. • Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v92
-
• Co wyświetlało się na ekranie kiedy zostałeś zablokowany (Pusty ekran? Część interfejsu gry? Komunikat o błędzie?)
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. • Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v92
-
• Która z zasad gry nie była przestrzegana w adaptacji BGA
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. -
• Czy naruszenie zasad gry jest widoczne w powtórce rozgrywki? Jeżeli tak, to w ruchu o jakim numerze?
-
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v92
-
• Jaką akcję w grze chciałeś wykonać?
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. -
• Co starasz się zrobić by uruchomić tę akcję w grze?
-
-
• Co się stało kiedy próbowałeś to zrobić (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v92
-
• W którym momencie gry pojawił się problem (jakie było aktualne polecenie w grze)?
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. -
• Co się stało kiedy próbowałeś wykonać akcję w grze (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
-
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v92
-
• Proszę opisać problem z wyświetlaniem. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. • Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v92
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. -
• Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
-
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v92
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. • Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v92
Historia zgłoszeń
Dodaj coś do tego zgłoszenia
- Kolejne ID stołu / ID ruchu
- Czy F5 rozwiązało problem?
- Czy problem zdarzył się kilka razy? Za każdym razem? Losowo?
- Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
