#19963: "La carte usurpée par Raven l'usurpateur devient Entraveur d'Argos après pose d'un jeton Verrou"
O czym jest to zgłoszenie?
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Sprawdź, czy istnieje już zgłoszenie na ten sam temat
Jeśli tak, ZAGŁOSUJ na to zgłoszenie. Zgłoszenia z największą liczbą głosów mają najwyższy PRIORYTET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Szczegółowy opis
-
• Proszę skopiować i wkleić treść błędu wyświetloną na ekranie, o ile jakaś się pojawia.
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
-
• Proszę opisać co chciałeś zrobić, co zrobiłeś i co się stało
Au coup 293, Syom invoque un Entraveur d'Argos et pose un jeton Verrou sur Raven l'usurpateur de diamant qui usurpait un Cristallisoir d'Io. Après pose de ce jeton, je constate que Raven usurpe à présent un Entraveur d'Argos.
• Jaką masz przeglądarkę?
Mozilla v5
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
-
• Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
Au coup 293, Syom invoque un Entraveur d'Argos et pose un jeton Verrou sur Raven l'usurpateur de diamant qui usurpait un Cristallisoir d'Io. Après pose de ce jeton, je constate que Raven usurpe à présent un Entraveur d'Argos.
• Jaką masz przeglądarkę?
Mozilla v5
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
• Jaką masz przeglądarkę?
Mozilla v5
-
• Co wyświetlało się na ekranie kiedy zostałeś zablokowany (Pusty ekran? Część interfejsu gry? Komunikat o błędzie?)
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
• Jaką masz przeglądarkę?
Mozilla v5
-
• Która z zasad gry nie była przestrzegana w adaptacji BGA
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
-
• Czy naruszenie zasad gry jest widoczne w powtórce rozgrywki? Jeżeli tak, to w ruchu o jakim numerze?
Au coup 293, Syom invoque un Entraveur d'Argos et pose un jeton Verrou sur Raven l'usurpateur de diamant qui usurpait un Cristallisoir d'Io. Après pose de ce jeton, je constate que Raven usurpe à présent un Entraveur d'Argos.
• Jaką masz przeglądarkę?
Mozilla v5
-
• Jaką akcję w grze chciałeś wykonać?
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
-
• Co starasz się zrobić by uruchomić tę akcję w grze?
Au coup 293, Syom invoque un Entraveur d'Argos et pose un jeton Verrou sur Raven l'usurpateur de diamant qui usurpait un Cristallisoir d'Io. Après pose de ce jeton, je constate que Raven usurpe à présent un Entraveur d'Argos.
-
• Co się stało kiedy próbowałeś to zrobić (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
• Jaką masz przeglądarkę?
Mozilla v5
-
• W którym momencie gry pojawił się problem (jakie było aktualne polecenie w grze)?
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
-
• Co się stało kiedy próbowałeś wykonać akcję w grze (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
Au coup 293, Syom invoque un Entraveur d'Argos et pose un jeton Verrou sur Raven l'usurpateur de diamant qui usurpait un Cristallisoir d'Io. Après pose de ce jeton, je constate que Raven usurpe à présent un Entraveur d'Argos.
• Jaką masz przeglądarkę?
Mozilla v5
-
• Proszę opisać problem z wyświetlaniem. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
• Jaką masz przeglądarkę?
Mozilla v5
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
-
• Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
Au coup 293, Syom invoque un Entraveur d'Argos et pose un jeton Verrou sur Raven l'usurpateur de diamant qui usurpait un Cristallisoir d'Io. Après pose de ce jeton, je constate que Raven usurpe à présent un Entraveur d'Argos.
• Jaką masz przeglądarkę?
Mozilla v5
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
• Jaką masz przeglądarkę?
Mozilla v5
Historia zgłoszeń
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
When Raven is summoned and copies the effect of a magic object, it definitely acquires the effects of that other card (so, its text, and according to me its title as an alias, necessary for the autoreferent effects to be copied).
A Lock token does not remove the copied card from Raven, but makes all effects of the card on which it is located inoperative. Therefore, the link between Raven and the copied card still exists, and how this link is highlighted by the interface must be preserved. Note that if the copied card leaves the game, Raven is no longer sacrificed since this Raven effect has become inoperative. This is still a special case linked to the conjunction of the effects of the 3 cards concerned.
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Dodaj coś do tego zgłoszenia
- Kolejne ID stołu / ID ruchu
- Czy F5 rozwiązało problem?
- Czy problem zdarzył się kilka razy? Za każdym razem? Losowo?
- Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
