#171766: "Not able to take actions you cannot perform as stall turns."
O czym jest to zgłoszenie?
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Sprawdź, czy istnieje już zgłoszenie na ten sam temat
Jeśli tak, ZAGŁOSUJ na to zgłoszenie. Zgłoszenia z największą liczbą głosów mają najwyższy PRIORYTET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Szczegółowy opis
-
• Proszę skopiować i wkleić treść błędu wyświetloną na ekranie, o ile jakaś się pojawia.
This applies to many situations. Here is one example. If I want to spend 3 power to use the bridge action, but not build a bridge, I should be allowed to do this. The rulebook states "By moving 3 Power tokens from Bowl III toBowl I, you may build a Bridge over a Riverspace." The word "may" means I should have the right to not build a bridge, but take the action to use as a stall turn or to prevent an opponent from using.
-
• Proszę opisać co chciałeś zrobić, co zrobiłeś i co się stało
No.
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v137
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. Jeśli posiadasz zrzut ekranu przedstawiający ten błąd (dobra praktyka), możesz skorzystać z wybranej przez siebie usługi hostującej zdjęcia (np. snipboard.io), aby go przesłać, a następnie skopiuj i wklej link tutaj. Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
This applies to many situations. Here is one example. If I want to spend 3 power to use the bridge action, but not build a bridge, I should be allowed to do this. The rulebook states "By moving 3 Power tokens from Bowl III toBowl I, you may build a Bridge over a Riverspace." The word "may" means I should have the right to not build a bridge, but take the action to use as a stall turn or to prevent an opponent from using.
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v137
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
This applies to many situations. Here is one example. If I want to spend 3 power to use the bridge action, but not build a bridge, I should be allowed to do this. The rulebook states "By moving 3 Power tokens from Bowl III toBowl I, you may build a Bridge over a Riverspace." The word "may" means I should have the right to not build a bridge, but take the action to use as a stall turn or to prevent an opponent from using.
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v137
-
• Co wyświetlało się na ekranie kiedy zostałeś zablokowany (Pusty ekran? Część interfejsu gry? Komunikat o błędzie?)
This applies to many situations. Here is one example. If I want to spend 3 power to use the bridge action, but not build a bridge, I should be allowed to do this. The rulebook states "By moving 3 Power tokens from Bowl III toBowl I, you may build a Bridge over a Riverspace." The word "may" means I should have the right to not build a bridge, but take the action to use as a stall turn or to prevent an opponent from using.
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v137
-
• Która z zasad gry nie była przestrzegana w adaptacji BGA
This applies to many situations. Here is one example. If I want to spend 3 power to use the bridge action, but not build a bridge, I should be allowed to do this. The rulebook states "By moving 3 Power tokens from Bowl III toBowl I, you may build a Bridge over a Riverspace." The word "may" means I should have the right to not build a bridge, but take the action to use as a stall turn or to prevent an opponent from using.
-
• Czy naruszenie zasad gry jest widoczne w powtórce rozgrywki? Jeżeli tak, to w ruchu o jakim numerze?
No.
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v137
-
• Jaką akcję w grze chciałeś wykonać?
This applies to many situations. Here is one example. If I want to spend 3 power to use the bridge action, but not build a bridge, I should be allowed to do this. The rulebook states "By moving 3 Power tokens from Bowl III toBowl I, you may build a Bridge over a Riverspace." The word "may" means I should have the right to not build a bridge, but take the action to use as a stall turn or to prevent an opponent from using.
-
• Co starasz się zrobić by uruchomić tę akcję w grze?
No.
-
• Co się stało kiedy próbowałeś to zrobić (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v137
-
• W którym momencie gry pojawił się problem (jakie było aktualne polecenie w grze)?
This applies to many situations. Here is one example. If I want to spend 3 power to use the bridge action, but not build a bridge, I should be allowed to do this. The rulebook states "By moving 3 Power tokens from Bowl III toBowl I, you may build a Bridge over a Riverspace." The word "may" means I should have the right to not build a bridge, but take the action to use as a stall turn or to prevent an opponent from using.
-
• Co się stało kiedy próbowałeś wykonać akcję w grze (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
No.
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v137
-
• Proszę opisać problem z wyświetlaniem. Jeśli posiadasz zrzut ekranu przedstawiający ten błąd (dobra praktyka), możesz skorzystać z wybranej przez siebie usługi hostującej zdjęcia (np. snipboard.io), aby go przesłać, a następnie skopiuj i wklej link tutaj.
This applies to many situations. Here is one example. If I want to spend 3 power to use the bridge action, but not build a bridge, I should be allowed to do this. The rulebook states "By moving 3 Power tokens from Bowl III toBowl I, you may build a Bridge over a Riverspace." The word "may" means I should have the right to not build a bridge, but take the action to use as a stall turn or to prevent an opponent from using.
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v137
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. Jeśli posiadasz zrzut ekranu przedstawiający ten błąd (dobra praktyka), możesz skorzystać z wybranej przez siebie usługi hostującej zdjęcia (np. snipboard.io), aby go przesłać, a następnie skopiuj i wklej link tutaj. Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
This applies to many situations. Here is one example. If I want to spend 3 power to use the bridge action, but not build a bridge, I should be allowed to do this. The rulebook states "By moving 3 Power tokens from Bowl III toBowl I, you may build a Bridge over a Riverspace." The word "may" means I should have the right to not build a bridge, but take the action to use as a stall turn or to prevent an opponent from using.
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v137
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
This applies to many situations. Here is one example. If I want to spend 3 power to use the bridge action, but not build a bridge, I should be allowed to do this. The rulebook states "By moving 3 Power tokens from Bowl III toBowl I, you may build a Bridge over a Riverspace." The word "may" means I should have the right to not build a bridge, but take the action to use as a stall turn or to prevent an opponent from using.
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v137
Historia zgłoszeń
Dodaj coś do tego zgłoszenia
- Kolejne ID stołu / ID ruchu
- Czy F5 rozwiązało problem?
- Czy problem zdarzył się kilka razy? Za każdym razem? Losowo?
- Jeśli posiadasz zrzut ekranu przedstawiający ten błąd (dobra praktyka), możesz skorzystać z wybranej przez siebie usługi hostującej zdjęcia (np. snipboard.io), aby go przesłać, a następnie skopiuj i wklej link tutaj.
