#164527: "Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two."
O czym jest to zgłoszenie?
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Sprawdź, czy istnieje już zgłoszenie na ten sam temat
Jeśli tak, ZAGŁOSUJ na to zgłoszenie. Zgłoszenia z największą liczbą głosów mają najwyższy PRIORYTET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Szczegółowy opis
-
• Proszę skopiować i wkleić treść błędu wyświetloną na ekranie, o ile jakaś się pojawia.
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
-
• Proszę opisać co chciałeś zrobić, co zrobiłeś i co się stało
Nothing that I know of.
• Jaką masz przeglądarkę?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
-
• Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
Nothing that I know of.
• Jaką masz przeglądarkę?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
• Jaką masz przeglądarkę?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Co wyświetlało się na ekranie kiedy zostałeś zablokowany (Pusty ekran? Część interfejsu gry? Komunikat o błędzie?)
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
• Jaką masz przeglądarkę?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Która z zasad gry nie była przestrzegana w adaptacji BGA
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
-
• Czy naruszenie zasad gry jest widoczne w powtórce rozgrywki? Jeżeli tak, to w ruchu o jakim numerze?
Nothing that I know of.
• Jaką masz przeglądarkę?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Jaką akcję w grze chciałeś wykonać?
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
-
• Co starasz się zrobić by uruchomić tę akcję w grze?
Nothing that I know of.
-
• Co się stało kiedy próbowałeś to zrobić (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
Nothing. The card wasn't highlighted and the card on my hand neither.
It kind of sucks to lose karma because of this - I went over the time limit trying to figure this out :(
Would be great if you could fix that! • Jaką masz przeglądarkę?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• W którym momencie gry pojawił się problem (jakie było aktualne polecenie w grze)?
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
-
• Co się stało kiedy próbowałeś wykonać akcję w grze (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
Nothing that I know of.
• Jaką masz przeglądarkę?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Proszę opisać problem z wyświetlaniem. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
• Jaką masz przeglądarkę?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
-
• Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
Nothing that I know of.
• Jaką masz przeglądarkę?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
• Jaką masz przeglądarkę?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
Historia zgłoszeń
Screengrab: imgur.com/a/bvqDVAT
Happened only once.
Dodaj coś do tego zgłoszenia
- Kolejne ID stołu / ID ruchu
- Czy F5 rozwiązało problem?
- Czy problem zdarzył się kilka razy? Za każdym razem? Losowo?
- Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
