#16100: "When placing a card on the canvas higher than my palette count, it did not draw a card for me."
O czym jest to zgłoszenie?
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Sprawdź, czy istnieje już zgłoszenie na ten sam temat
Jeśli tak, ZAGŁOSUJ na to zgłoszenie. Zgłoszenia z największą liczbą głosów mają najwyższy PRIORYTET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Szczegółowy opis
-
• Proszę skopiować i wkleić treść błędu wyświetloną na ekranie, o ile jakaś się pojawia.
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
-
• Proszę opisać co chciałeś zrobić, co zrobiłeś i co się stało
It was move 44.
• Jaką masz przeglądarkę?
Safari v13
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
-
• Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
It was move 44.
• Jaką masz przeglądarkę?
Safari v13
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
• Jaką masz przeglądarkę?
Safari v13
-
• Co wyświetlało się na ekranie kiedy zostałeś zablokowany (Pusty ekran? Część interfejsu gry? Komunikat o błędzie?)
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
• Jaką masz przeglądarkę?
Safari v13
-
• Która z zasad gry nie była przestrzegana w adaptacji BGA
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
-
• Czy naruszenie zasad gry jest widoczne w powtórce rozgrywki? Jeżeli tak, to w ruchu o jakim numerze?
It was move 44.
• Jaką masz przeglądarkę?
Safari v13
-
• Jaką akcję w grze chciałeś wykonać?
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
-
• Co starasz się zrobić by uruchomić tę akcję w grze?
It was move 44.
-
• Co się stało kiedy próbowałeś to zrobić (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
• Jaką masz przeglądarkę?
Safari v13
-
• W którym momencie gry pojawił się problem (jakie było aktualne polecenie w grze)?
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
-
• Co się stało kiedy próbowałeś wykonać akcję w grze (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
It was move 44.
• Jaką masz przeglądarkę?
Safari v13
-
• Proszę opisać problem z wyświetlaniem. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
• Jaką masz przeglądarkę?
Safari v13
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
-
• Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
It was move 44.
• Jaką masz przeglądarkę?
Safari v13
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
• Jaką masz przeglądarkę?
Safari v13
Historia zgłoszeń
"Choose a card from your Palette and either discard it to the Canvas or place it face-down on top of the Draw Deck. --> If playing with Advanced Red7, do not draw a card for discarding. <-- You may not play a 7 if you cannot stay in the game at the end of your turn."
Dodaj coś do tego zgłoszenia
- Kolejne ID stołu / ID ruchu
- Czy F5 rozwiązało problem?
- Czy problem zdarzył się kilka razy? Za każdym razem? Losowo?
- Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
