#143599: "Sweden map - Government Rural Line card did not award Ostersund Local Campaign"
O czym jest to zgłoszenie?
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Sprawdź, czy istnieje już zgłoszenie na ten sam temat
Jeśli tak, ZAGŁOSUJ na to zgłoszenie. Zgłoszenia z największą liczbą głosów mają najwyższy PRIORYTET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Szczegółowy opis
-
• Proszę skopiować i wkleić treść błędu wyświetloną na ekranie, o ile jakaś się pojawia.
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
-
• Proszę opisać co chciałeś zrobić, co zrobiłeś i co się stało
Move 701
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v130
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. Jeśli posiadasz zrzut ekranu przedstawiający ten błąd (dobra praktyka), możesz skorzystać z wybranej przez siebie usługi hostującej zdjęcia (np. snipboard.io), aby go przesłać, a następnie skopiuj i wklej link tutaj. Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v130
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v130
-
• Co wyświetlało się na ekranie kiedy zostałeś zablokowany (Pusty ekran? Część interfejsu gry? Komunikat o błędzie?)
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v130
-
• Która z zasad gry nie była przestrzegana w adaptacji BGA
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
-
• Czy naruszenie zasad gry jest widoczne w powtórce rozgrywki? Jeżeli tak, to w ruchu o jakim numerze?
Move 701
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v130
-
• Jaką akcję w grze chciałeś wykonać?
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
-
• Co starasz się zrobić by uruchomić tę akcję w grze?
Move 701
-
• Co się stało kiedy próbowałeś to zrobić (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v130
-
• W którym momencie gry pojawił się problem (jakie było aktualne polecenie w grze)?
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
-
• Co się stało kiedy próbowałeś wykonać akcję w grze (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
Move 701
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v130
-
• Proszę opisać problem z wyświetlaniem. Jeśli posiadasz zrzut ekranu przedstawiający ten błąd (dobra praktyka), możesz skorzystać z wybranej przez siebie usługi hostującej zdjęcia (np. snipboard.io), aby go przesłać, a następnie skopiuj i wklej link tutaj.
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v130
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. Jeśli posiadasz zrzut ekranu przedstawiający ten błąd (dobra praktyka), możesz skorzystać z wybranej przez siebie usługi hostującej zdjęcia (np. snipboard.io), aby go przesłać, a następnie skopiuj i wklej link tutaj. Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v130
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v130
Historia zgłoszeń
The game will probably award you the points on your next delivery.
But you should have gotten the points on the use of the card.
I will have a closer look tomorrow.
The card currently only scores when you make a delivery from Ostersund,
I have created a fix so that future games will test Ostersund becoming empty for the Local Campaign when you use the Government Rural Policy.
I award you a virtual 3 points.
The fix will go up with the next release.
Dodaj coś do tego zgłoszenia
- Kolejne ID stołu / ID ruchu
- Czy F5 rozwiązało problem?
- Czy problem zdarzył się kilka razy? Za każdym razem? Losowo?
- Jeśli posiadasz zrzut ekranu przedstawiający ten błąd (dobra praktyka), możesz skorzystać z wybranej przez siebie usługi hostującej zdjęcia (np. snipboard.io), aby go przesłać, a następnie skopiuj i wklej link tutaj.
