#142614: "Les réactions suite à un sort ou son effet se résolvent in le sort au lieu d'après le sort - Timing"
O czym jest to zgłoszenie?
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Sprawdź, czy istnieje już zgłoszenie na ten sam temat
Jeśli tak, ZAGŁOSUJ na to zgłoszenie. Zgłoszenia z największą liczbą głosów mają najwyższy PRIORYTET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Szczegółowy opis
-
• Proszę skopiować i wkleić treść błędu wyświetloną na ekranie, o ile jakaś się pojawia.
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
-
• Proszę opisać co chciałeś zrobić, co zrobiłeś i co się stało
106 107
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v129
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
-
• Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
106 107
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v129
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v129
-
• Co wyświetlało się na ekranie kiedy zostałeś zablokowany (Pusty ekran? Część interfejsu gry? Komunikat o błędzie?)
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v129
-
• Która z zasad gry nie była przestrzegana w adaptacji BGA
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
-
• Czy naruszenie zasad gry jest widoczne w powtórce rozgrywki? Jeżeli tak, to w ruchu o jakim numerze?
106 107
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v129
-
• Jaką akcję w grze chciałeś wykonać?
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
-
• Co starasz się zrobić by uruchomić tę akcję w grze?
106 107
-
• Co się stało kiedy próbowałeś to zrobić (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v129
-
• W którym momencie gry pojawił się problem (jakie było aktualne polecenie w grze)?
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
-
• Co się stało kiedy próbowałeś wykonać akcję w grze (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
106 107
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v129
-
• Proszę opisać problem z wyświetlaniem. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v129
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
-
• Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
106 107
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v129
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v129
Historia zgłoszeń
"Les réactions suite à un sort ou son effet se résolvent pendant le sort au lieu d'après le sort"
changed to
"Les réactions suite à un sort ou son effet se résolvent in le sort au lieu d'après le sort - Timing"
"Les réactions suite à un sort ou son effet se résolvent pendant le sort au lieu d'après le sort"
changed to
"Les réactions suite à un sort ou son effet se résolvent in le sort au lieu d'après le sort - Timing"
imgur.com/a/wIGwESh
Mon roi grenouille est sensé me permettre de remonter l'entrainement méchanique, qui doit aller en réserve au moment de la création de la phalène de nilam (ou du ruche). L'entrainement méchanique reste dans les limbes malheureusement.
Sans unique, avec Afanas, Nilam, et n'importe quel sort avec cooldown.
À la résolution du sort, l'interface demande où on veut mettre le boost d'Afanas, nous forçant à le perdre si on n'a pas de personnage, puis met le sort en réserve et l'incline, permettant de sortir une phalène grâce au Nilam.
Normalement, les deux effets (boost et phalène) devraient être dans les limbes en même temps, et la phalène devrait donc pouvoir recevoir le boost d'Afanas.
Dodaj coś do tego zgłoszenia
- Kolejne ID stołu / ID ruchu
- Czy F5 rozwiązało problem?
- Czy problem zdarzył się kilka razy? Za każdym razem? Losowo?
- Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
