#137670: "Card 8 Activate with just 1 card in the discard pile"
O czym jest to zgłoszenie?
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Sprawdź, czy istnieje już zgłoszenie na ten sam temat
Jeśli tak, ZAGŁOSUJ na to zgłoszenie. Zgłoszenia z największą liczbą głosów mają najwyższy PRIORYTET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Szczegółowy opis
-
• Proszę skopiować i wkleić treść błędu wyświetloną na ekranie, o ile jakaś się pojawia.
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
-
• Proszę opisać co chciałeś zrobić, co zrobiłeś i co się stało
Yes
Dracula vs Van Helsing #560613175 • Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v128
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
-
• Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
Yes
Dracula vs Van Helsing #560613175 • Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v128
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v128
-
• Co wyświetlało się na ekranie kiedy zostałeś zablokowany (Pusty ekran? Część interfejsu gry? Komunikat o błędzie?)
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v128
-
• Która z zasad gry nie była przestrzegana w adaptacji BGA
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
-
• Czy naruszenie zasad gry jest widoczne w powtórce rozgrywki? Jeżeli tak, to w ruchu o jakim numerze?
Yes
Dracula vs Van Helsing #560613175 • Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v128
-
• Jaką akcję w grze chciałeś wykonać?
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
-
• Co starasz się zrobić by uruchomić tę akcję w grze?
Yes
Dracula vs Van Helsing #560613175 -
• Co się stało kiedy próbowałeś to zrobić (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v128
-
• W którym momencie gry pojawił się problem (jakie było aktualne polecenie w grze)?
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
-
• Co się stało kiedy próbowałeś wykonać akcję w grze (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
Yes
Dracula vs Van Helsing #560613175 • Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v128
-
• Proszę opisać problem z wyświetlaniem. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v128
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
-
• Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
Yes
Dracula vs Van Helsing #560613175 • Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v128
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v128
Historia zgłoszeń
Move 68 :19:39:16
Culiox échange avec la carte du District 2 et défausse celle-ci
Culiox défausse une carte avec le n°5
Culiox joue un autre tour
Move 69 :19:39:32
Culiox échange avec la carte du District 2 et défausse celle-ci
Culiox défausse une carte avec le n°8
Culiox met fin à la manche
Dodaj coś do tego zgłoszenia
- Kolejne ID stołu / ID ruchu
- Czy F5 rozwiązało problem?
- Czy problem zdarzył się kilka razy? Za każdym razem? Losowo?
- Jeżeli masz zrzut ekranu z tym błędem (dobry zwyczaj) możesz użyć Imgur.com, żeby wrzucić go do Internetu i potem skopiować łącze do niego tutaj.
