#127786: "A player wins the trick by playing a pair of 2's, although it was possible to play a pair or 1's"
O czym jest to zgłoszenie?
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Co się stało? Wybierz z poniższych opcji
Sprawdź, czy istnieje już zgłoszenie na ten sam temat
Jeśli tak, ZAGŁOSUJ na to zgłoszenie. Zgłoszenia z największą liczbą głosów mają najwyższy PRIORYTET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Szczegółowy opis
-
• Proszę skopiować i wkleić treść błędu wyświetloną na ekranie, o ile jakaś się pojawia.
In the first round of the game, in the second trick, FlavienM turned the tide and played a pair of 2's (Move 13th).
Both cartmasterb and Shobu could have beaten the pair of 2's, but their turn was skipped and FlavienM automatically won the trick, so their turn should not have been skipped. -
• Proszę opisać co chciałeś zrobić, co zrobiłeś i co się stało
13
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v125
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. Jeśli posiadasz zrzut ekranu przedstawiający ten błąd (dobra praktyka), możesz skorzystać z wybranej przez siebie usługi hostującej zdjęcia (np. snipboard.io), aby go przesłać, a następnie skopiuj i wklej link tutaj. Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
In the first round of the game, in the second trick, FlavienM turned the tide and played a pair of 2's (Move 13th).
Both cartmasterb and Shobu could have beaten the pair of 2's, but their turn was skipped and FlavienM automatically won the trick, so their turn should not have been skipped. • Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v125
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
In the first round of the game, in the second trick, FlavienM turned the tide and played a pair of 2's (Move 13th).
Both cartmasterb and Shobu could have beaten the pair of 2's, but their turn was skipped and FlavienM automatically won the trick, so their turn should not have been skipped. • Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v125
-
• Co wyświetlało się na ekranie kiedy zostałeś zablokowany (Pusty ekran? Część interfejsu gry? Komunikat o błędzie?)
In the first round of the game, in the second trick, FlavienM turned the tide and played a pair of 2's (Move 13th).
Both cartmasterb and Shobu could have beaten the pair of 2's, but their turn was skipped and FlavienM automatically won the trick, so their turn should not have been skipped. • Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v125
-
• Która z zasad gry nie była przestrzegana w adaptacji BGA
In the first round of the game, in the second trick, FlavienM turned the tide and played a pair of 2's (Move 13th).
Both cartmasterb and Shobu could have beaten the pair of 2's, but their turn was skipped and FlavienM automatically won the trick, so their turn should not have been skipped. -
• Czy naruszenie zasad gry jest widoczne w powtórce rozgrywki? Jeżeli tak, to w ruchu o jakim numerze?
13
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v125
-
• Jaką akcję w grze chciałeś wykonać?
In the first round of the game, in the second trick, FlavienM turned the tide and played a pair of 2's (Move 13th).
Both cartmasterb and Shobu could have beaten the pair of 2's, but their turn was skipped and FlavienM automatically won the trick, so their turn should not have been skipped. -
• Co starasz się zrobić by uruchomić tę akcję w grze?
13
-
• Co się stało kiedy próbowałeś to zrobić (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v125
-
• W którym momencie gry pojawił się problem (jakie było aktualne polecenie w grze)?
In the first round of the game, in the second trick, FlavienM turned the tide and played a pair of 2's (Move 13th).
Both cartmasterb and Shobu could have beaten the pair of 2's, but their turn was skipped and FlavienM automatically won the trick, so their turn should not have been skipped. -
• Co się stało kiedy próbowałeś wykonać akcję w grze (komunikat o błędzie, komunikat na pasku stanu gry, ...)?
13
• Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v125
-
• Proszę opisać problem z wyświetlaniem. Jeśli posiadasz zrzut ekranu przedstawiający ten błąd (dobra praktyka), możesz skorzystać z wybranej przez siebie usługi hostującej zdjęcia (np. snipboard.io), aby go przesłać, a następnie skopiuj i wklej link tutaj.
In the first round of the game, in the second trick, FlavienM turned the tide and played a pair of 2's (Move 13th).
Both cartmasterb and Shobu could have beaten the pair of 2's, but their turn was skipped and FlavienM automatically won the trick, so their turn should not have been skipped. • Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v125
-
• Proszę skopiować i wkleić tekst wyświetlany w języku angielskim zamiast w twoim języku. Jeśli posiadasz zrzut ekranu przedstawiający ten błąd (dobra praktyka), możesz skorzystać z wybranej przez siebie usługi hostującej zdjęcia (np. snipboard.io), aby go przesłać, a następnie skopiuj i wklej link tutaj. Czy ten tekst jest dostępny w systemie tłumaczeń? Jeśli tak, to czy został przetłumaczony więcej niż 24 godziny temu?
In the first round of the game, in the second trick, FlavienM turned the tide and played a pair of 2's (Move 13th).
Both cartmasterb and Shobu could have beaten the pair of 2's, but their turn was skipped and FlavienM automatically won the trick, so their turn should not have been skipped. • Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v125
-
• Wyjaśnij swoją propozycję precyzyjnie i zwięźle, tak aby jak najłatwiej zrozumieć, co masz na myśli.
In the first round of the game, in the second trick, FlavienM turned the tide and played a pair of 2's (Move 13th).
Both cartmasterb and Shobu could have beaten the pair of 2's, but their turn was skipped and FlavienM automatically won the trick, so their turn should not have been skipped. • Jaką masz przeglądarkę?
Google Chrome v125
Historia zgłoszeń
Bomb of the trick: Pair
Tide: High
Player 1: Opens the trick with a pair
Player 2: Follows the trick by playing a Higher Pair
Player 3: Uses a wild to turn the tide and plays a pair of two
Player 2 should have a 1 in hand and a wild available
Player 3 should have two 1's in hand
Player 1 should have a 1 in hand and a wild available
Player 2 should have two 1's in hand
Dodaj coś do tego zgłoszenia
- Kolejne ID stołu / ID ruchu
- Czy F5 rozwiązało problem?
- Czy problem zdarzył się kilka razy? Za każdym razem? Losowo?
- Jeśli posiadasz zrzut ekranu przedstawiający ten błąd (dobra praktyka), możesz skorzystać z wybranej przez siebie usługi hostującej zdjęcia (np. snipboard.io), aby go przesłać, a następnie skopiuj i wklej link tutaj.
